BEZORGVOORWAARDEN

Fijn dat u iets moois heeft gevonden in onze winkel. Wij bezorgen als dat nodig is de goederen bij u thuis. Daar vragen wij wel een vergoeding voor:

  • Bezorgen binnen Nieuwegein: €15,00.
  • Bezorgen IJsselstein, Vianen en Houten: €22,50 

Buiten deze plaatsen rekenen wij €15,00 plus 1,10 euro extra per kilometer.

U kunt in onze winkel een bezorgafspraak maken. Of bel ons tijdens kantooruren op telefoon: 030-8783123.

Bezorgvoorwaarden

Tot de voordeur
Bezorgen is alleen mogelijk als u uw adres en telefoonnummer opgeeft. Wij bezorgen tot aan de voordeur en soms helpen onze medewerkers u met het naar binnen brengen. Zij brengen de spullen alleen naar boven of naar beneden als er een lift is.

Vooraf betalen
Alle goederen en de bezorgkosten moeten al betaald zijn in de winkel: u kunt niet betalen bij onze chauffeurs. U bent na levering zelf verantwoordelijk voor het plaatsen van uw nieuwe spullen. Check dus vooraf goed of ze door de deur, door het trapgat of in de lift passen.

Bezorgen in combinatie met ophalen
Helaas kunnen wij uw oude meubelen bij het bezorgen niet altijd retour nemen, dat is afhankelijk van de planning. Wij brengen de bezorgkosten altijd in rekening, ook al is het in combinatie met ophalen.

Bezorgen en schade
Wij werken zo zorgvuldig en veilig mogelijk. Als onze medewerkers u helpen bij het naar binnen brengen van de goederen, dan blijft de verantwoordelijkheid voor de spullen bij u als klant. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele beschadigingen aan het product of uw woning.

Ontevreden over wit- of bruingoed?

Alle spullen die bij ons binnenkomen, kijken we grondig na en testen we op de werking. Toch kan het gebeuren dat iets niet naar behoren werkt. De kringloop verleent alleen coulance bij wit- en bruingoed (alles met stekker) en binnen 24 uur. Op alle overige goederen is de coulanceregeling niet van toepassing.

Coulanceregeling
De coulance wordt alleen gegeven als u een kassabon heeft en als het product op een normale manier is gebruikt. Op de achterzijde van de kassabon moet staan om welk product het gaat; soort, merk en type.
We kijken bij de coulanceregeling achtereenvolgens naar de volgende opties:

  • Reparatie – Kan het product gerepareerd worden?
  • Vergelijkbaar product – Als reparatie niet mogelijk is, kiezen we voor omruil tegen een vergelijkbaar product.
  • Tegoedbon – Zijn reparatie en omruil niet mogelijk, dan krijgt u het aankoopbedrag terug in de vorm van een tegoedbon.
Scroll naar boven